Úvod / Uživatelé / Chorche / Komentáře

Chorche - Komentáře


24.6.19 16:21 v diskusi 1 / 0

Souhlas s Tebou Steve.

v reakci na
steve_hawkins steve_hawkins
24.6.19 15:25 v diskusi 3 / 0

Politika a peníze jsou vždy největšími a nejurputnějšími sváry sporů, které často nesou celoživotní negativní následky vztahů mezi lidmi. Navíc politika jako taková je v našem pokřiveném prostředí velké zákulisní svinstvo a běžný občan o politickém kupčení za veřejnou oponou vůbec nic neví. Každý má svého favorita i v politice, který je mu něčím sympatický a proto jej volí. Bohužel je v tomto tématu zcela běžné, že i kámoši až za hrob mají v této otázce zcela opačné názory, protože každý má svoje interní hodnoty odlišné a vstupní politické informace čerpají jiným způsobem a z jiných zdrojů. Důležité však je, že v politice se pravdu většinou nikdy nedozvíte, pokud nejste přímo v centrálním mozku dění. Tudíž tím pádem se všichni pouze cosi domníváme vlivem svého přesvědčení, praktiky nevíme nic, ale to mnohdy nepodložené přesvědčení je ten svár následného sporu. A tak je to i s aktuálními demonstracemi. To není "milion chvilek pro demokracii" (toto motto porušuje již samotné pořádání této konkrétní demonstrace), ale je to spíše milión otázek (kdo to skutečně organizuje, kdo to celé financuje, co tím kdo skutečně a pravdivě sleduje a kam vlastně reálně cílí... ? atd.)

Proto to vše nakonec jen lehce shrnu - politické a jim příbuzné diskuze na tyto stránky nepatří a nikdy by sem patřit neměly! Tady je to o sdružování fanouškovské základny naší KOMETY a ne o bezohledném a subjektivním prosazování politických preferencí!

v reakci na
nervosaur nervosaur
20.6.19 19:31 v diskusi 2 / 0

A jak by jses na jeho místě cítil ty? Měl bys motivaci do další práce a snažil se pracovat s hráči koncepčně s nějakým výhledem do budoucna, když bys věděl, že ať uděláš cokoliv, tak stejně za rok končíš? A je jedno, že je to repre. To je v kultivovaném světě naprostá nehoráznost a je úplně jedno, jestli na to má svaz legitimní právo nebo ne. Už podobně to Král a spol provedli v případě Vůjtka, aby tam dosadili neumětela Jandače. A zjevně se nepoučili. Zavádí do hokeje praktiky nějakého politického podsvětí a ne seriózně fungující organizace. Toto je naprostý amatérismus. A já doufám, že je to v blízkém budoucnu pěkně vyliská.

v reakci na
Petr2 Petr2
20.6.19 11:43 v diskusi 6 / 0

Vždyť je to od svazu naprostá prasárna. Jak může takto někdo jednat? Co když se jim podaří náhodou udělat titul? To mu neprodlouží smlouvu s odůvodněním, že tak rozhodli před rokem a domluvili s Pešánem? Ve vedení našeho hokeji začíná být naprosto stejné diletantství, jako vládne leta ve fotbale. Asi je to problém naší společnosti bez ohledu na to, o který obor se jedná.

A na Pešána jsem stejně strašně zvědav, zatím mimo Liberec a krátkého působení u 20tky (bez úspěchu) nikde jinde netrénoval. Aby se chlapci na svazu pěkně nepopálili, repre je jiný level po všech stránkách.

v reakci na
Brněnské Flótek Brněnské Flótek
19.6.19 09:30 v diskusi 0 / 0

No vzhledem k dosavadní úzké spolupráci Líšně se Zbrojovkou, kterou oba musí pro novou sezónu nějak korektně přenastavit, lze ale předpokládat, že Flinta bude mít 6 jistých bodů...

v reakci na
cony cony
19.6.19 09:25 v diskusi 4 / 0

A co myslíš - mají tam permice vyprodány? V Třinci pomalu nejsou schopni vyprodat ani finále ELH, to je pořád nějaké srovnávání nesrovnatelného. Veškerý business je nastaven na bázi poptávky a nabídky a kdyby jsi byl na místě LZ, měl ty nejvyšší ambice po všech stránkách a aspoň trochu rozuměl podnikatelskému prostředí, tak bys postupoval úplně stejně. A ne jej neustále kritizoval za ceny permic, které se částečně odvíjí i od malé kapacity haly. Koupě vstupenky na cokoliv je svobodná volba každého z nás, žádný zákon Ti to neukládá.

v reakci na
Mesicek Mesicek
17.6.19 15:31 v diskusi 0 / 0

Tak to vůbec nemusíš mít obavy o můj rozum, o sebe strach nemám v žádném směru. Nevím, kdo vlastně jsi, v čem se angažuješ nebo co je za Tebou v životě vidět, je mi to zcela fuk, ale nemám rád, když kdokoliv šíří do éteru výmysly a nepravdy. A že těch neustále je. Tak to je tak už definitivně vše. Opatruj se.

v reakci na
Forek Forek
16.6.19 20:36 v diskusi 0 / 0

Jestli se ti zdá věk 53 let jako juniorský, tak to už potom chápu i tvoje přesvědčeni o dubnové finanční kondici Komety. Spolehni se, že informace mám přesné. S pánem bohem.

v reakci na
Forek Forek
16.6.19 15:07 v diskusi 0 / 0

Bohudík absolutně nemáš pravdu, to vím jistě. A víc se k tomu Tvému komentáři nebudu vyjadřovat. Jen by mě zajímalo, od koho jsi tyto informace obdržel.

v reakci na
Forek Forek
16.6.19 11:44 v diskusi 2 / 0

Na tu totální hloupost jsi přišel jak, na fcb nebo od známého kamarádova kamaráda? Nešiř tady a vůbec do éteru tyto ubohé nesmysly! Vůbec nemáš potuchy o ekonomické filozofii LZ. Twl to je občas materiál.

v reakci na
Forek Forek
13.6.19 17:22 v diskusi 3 / 0

Taky to absolutně nechápu. Co když Říhá udělá s mančaftem titul nebo aspoň nějakou placku, tak ho jen tak vymetou? Mám dojem, že ten Král napřed koná a až potom přemýšlí.

v reakci na
Srb Srb
13.6.19 17:02 v diskusi 6 / 0

No uvidíme, jak mu to v repre půjde. Tam je to úplně jiné prostředí a i když v Liberci výsledky měl, tak to vůbec nic neznamená, protože je to denodenní práce a vůči hráčům mimo jiné vystupoval i jako zástupce jejich chlebodárce, tudíž byli na něm i sociálně závislí. V repre je to jinak, tam si ty hráče bude muset napřed získat na svoji stranu a přesvědčit je o správnosti jeho filozofie, což nebude vůbec jednoduché, protože v repre toho každý hráč dokázal více, jako on. A to může být kámen úrazu i vzhledem k jeho nedotknutelné povaze. Navíc tam nebývá prostor na širší využití nových technologií a trenérských trendů, o které se při svých metodách opírá a tím více ho to staví do pozice teoretika, než praktika. Jsem opravdu zvědav.

v reakci na
brushed brushed
12.6.19 08:38 v diskusi 2 / 0

Jsem přesvědčen, že koupě vstupenky nebo permice na zápasy Komety je zcela dobrovolná záležitost a svobodná volba každého jedince. Nikdy jsem nezaregistroval, že by LZ jakýmkoliv způsobem někoho nutil ke koupi vstupného, tudíž tím pádem nikoho ani nemůže odírat. To slovo můžeš použít třeba ve vztahu k odvodům a daním, které státní správa po Tobě požaduje prostřednictvím zákonů a tím pádem i Tvých povinností. To můžeš klidně nazvat odíráním, ale těžko asi dobrovolný nákup vstupenky, to Ti žádný zákon neukládá.

v reakci na
Mesicek Mesicek
10.6.19 17:02 v diskusi 5 / 0

Přesně tak. Nechápu, proč tady zase někteří histerčí předem, aniž by měli křišťálovou kouli nebo dobře znali budoucí vývoj. Já myslím, že si vše otcové myšlenek tohoto fóra a jeho dalšího progresu bez problémů ohlídají, protože mají na to všechny dostupné nástroje a zdroje informací. Jak píše níže Nervo - všechny fanouškovské skupiny Komety by se měli spíše sdružovat a ne rozdělovat už jen tím, že někteří jedinci jsou nasraní na toho, druzí zase na tamtoho. Není přece nutné, aby si skákali kolem krku a olizovali se. Pouze se bez averzí a urážek respektujte. Jde nám všem o jednu společnou věc. Nic jiného za tím zbytečně nehledejte.

v reakci na
Kyzlink Kyzlink
8.6.19 20:24 v diskusi 0 / 0

Souhlas s Fajmikem. Znáš postoj a vztah Michala Konečného k současnému vedení Komety? Je těžce zašpklej, že mu za celá novodobá léta nebyla nabídnuta funkce v Kometě, proto čekal na vhodný okamžik, aby mladýho vytáhnul a ten si aspoň teoreticky nepohoršil. Tady nebyla šance.

v reakci na
bravo123 bravo123
7.6.19 15:36 v diskusi 0 / 0

Tak to je na ELH a navíc od Pardubek slušnej ranec. Bydlí tam v okolí, dali mu velmi slušný love, tak proč by se někde trmácel. Když budou v sezóně hrát tužku, tak v lednu půjde někam na hostovačku do konce sezóny - třeba k nám a chlapec si bude chrochtat. Vyděláno z Ruska stejně má.

v reakci na
Medved Medved
7.6.19 14:22 v diskusi 0 / 0

A kolik mu teda nakonec dali? Když znáš sumu, tak se s tím nám tady pochlub.

v reakci na
Gyzy Gyzy
7.6.19 08:44 v diskusi 0 / 0

Já si právě myslím, že vzhledem je k možnému fotbalovému růstu je to nešťastné rozhodnutí. Ve Spartě se "zakopalo" a definitivně odvařilo již takový počet hráčů, že pro jeho možný fotbalový růst považuji za rozumný krok a v jeho věku, třeba přechod do Jablonce, Liberce nebo Baníku. Tam by na 100% dostal prostor a šanci a potom by mohl postupovat výše. Ve Spartě potřebují výkon okamžitě, tam se s ním z dlouhodobého hlediska mazat nebudou. Je zcela fuk, jestli tam trénuje Jílek a sport. ředitel je Rosa. Oni tam peníze nenosí, těch je tam obrovský průtok, ale spíše jako regulérní prádelna a i přesto výsledky jsou pro ně nutné.

A nakonec zela upřímně - viděl jsem nejen jeho hrát mnohokrát, ale nějaký óbrtalent v něm nevidím. Určitý potenciál mít může, když bude na sobě makat, ale do dřívějších talentů typu Holka, Marečka, Kaloudy, Střeštíka, Pernici apod. má zatím hoooodně daleko. Ti se výrazněji prosazovali v lize už v 18 letech. Takový talenti nyní v Brně nyní určitě nejsou. Bohužel.

v reakci na
Hwest Hwest
6.6.19 14:02 v diskusi 1 / 0

Kolenovrt to je 100%. Ale u něj jsou ještě velký problém jeho povahové vlastnosti. U nás si s ním Leontýn se Špenym poradili, ale jinak je to do kabiny pěkná veš. Proto to budí dojem, že je příkladný žoldák, ale není to úplně ten pravý důvod. Česká kabina je specifická svými pravidly a zvyky, což v zahraničí prakticky neexistuje, protože je většinou plná různých cizinců. Proto on raděj vyhledává zahraničí a až když mu to ani tam nevoní, tak doma vydrží rok v jedné kabině. Víc to nedává.

v reakci na
filipes filipes
6.6.19 13:46 v diskusi 7 / 0

Pokud nebude v kabině jeden z dvojice Špeny nebo Leontýn, kteří by jej dokázali snadno usměrnit (jako při jeho minulém pobytu u nás), tak v žádném případě nebrat. Kvápa je vynikající hokejista, ale povahově totální nešťastník po všech stránkách.

v reakci na
alda alda
4.6.19 14:10 v diskusi 0 / 0

Protože po pár rozepřích, kdy šel hlavou proti zdi, přišel na to, že jestli chce hrát Slávia pravidelně o titul, nemá jinou volbu. Musí skočit do stejné smradlavé župy s nima. Jiná cesta tam u nich neexistuje.

v reakci na
milano milano
4.6.19 08:44 v diskusi 4 / 0

Nevím, jaké možnosti má Bartoněk na pojištění baráže proti Starkovi. Ty nejsou ani nulové. Proti té svoloči Berbr, Starka, Paták, Rogož apod. nemáš sebemenší šanci. Dosadí si tam, koho budou oni chtít a kdo je pro ně ohebný a poslušný. Proti nim nemáš absolutně nárok.

A to výsledek 0:0 hrál do karet tomu ubohému sudímu, který nakonec nemusel vytáhnout daleko těžší kalibr. Kdybychom náhodou vedli, to by jste potom viděli, čeho všeho jsou schopni. I když i v tomto případě to měli těžce pod kontrolou - kouskování hry, neposkytování výhody Flintě, která mohla jít min. 5x za zápas do brejku při poskytnutí výhody, ale fouknul se faul a zastavení akce (nikdo přece nemůže nic namítat), otáčené "menší" soubojové fauly ve prospěch domácích, odmávané ofsajdy, do kterých chybělo aspoň 2m a mohli z toho naše tutovky apod. Zkrátka tady jsme neměli nárok.

v reakci na
malbec malbec
3.6.19 09:01 v diskusi 0 / 0

Rozhodčí měli zápas plně pod kontrolou. Naprosto ukázkový zářez. A to nevytáhli ještě ti nejtěžší zbraně, protože to stačilo uhrát na 0.0.

v reakci na
hockeygod hockeygod
3.6.19 08:59 v diskusi 0 / 0

Škoda, že nepoznáš, když má zápas ve fotbale sudí plně pod kontrolou. Např. od 1.min. kouskování hry, pískání faulů, kdy se jedná o jasnou výhodu a možnost brejků, otáčení drobných faulů, mávání ofsajdů (kterým do nich chybělo cca 2m), kdy můžeš jít buď sám na branku nebo 2 na 1, písknutí útočného faulu při rohu, kdy žádný nebyl, atd. Včera zářez jako hovado. A to si vůbec nedokážu představit, co by se tam dělo, kdybychom doma udrželi to vedení a Příbram musela vyhrát. Ti by byli schopni fouknout pentlu za faul na půlce...

Neposuzuju, jestli kádr Flinty na ligu má nebo nemá, určitě je srovnatelnej s Příbramí a spol. Pouze nechápu co ta Příbram našemu fotbalu přináší. Každý rok se zachraňuje zázračnou formou v posledních zápasech, chodí se tam reálně 300-400 bláznů na ty komedie dívat, na balkoně toho paneláku stává svatozáří ozářený člověk jménem Starka se dvěma gorilama za zády, který si pohrávají se sapíky v ruce během zápasu, sudí tam přijedou předem celý posraní, aby jim někdo ještě více důrazněji nevysvětloval, jak mají pískat, apod. Neskutečný marasmus.

Žumpa neskutečného kalibru, nic pozitivního se v našem fotbale neděje. A nejen v našem.

v reakci na
Gyzy Gyzy
1.6.19 09:29 v diskusi 8 / 0

Všechno má svoje plus i mínus. Uzavírání a separování jakékoliv soutěže je dle mého názoru velmi nesportovní a rozhodně to není záruka její zkvalitnění. Pravidelně by nastávaly situace, že 1/4 mančaftů by taky od poloviny sezóny neměly o co hrát a tím by devalvovaly celou ligu. Viz. např. letos Pardubice, které se od začátku roku vlastně chystaly na baráž, vykašlaly se na boj o body a prohrávaly kde co. A když by neměly tu velkou motivaci udržení se v ELH i další mužstva, tak by se k nim přidaly min. další dva. Tři by dlouhou dobu o nic nehrály. To mě úplně děsí.

Žádná úroveň sportovních soutěží by neměla svým modelem dávat tak velkou možnost ztráty motivace. Jinak je to pouhá účast a to nemůže prospět nikomu a ničemu.

v reakci na
Uploader Uploader
31.5.19 13:28 v diskusi 2 / 0

Hostování takového hráče, jako je DODO a ještě k tomu u Ruďochů, nebude od LZ jen jednostranným tahem, to není jeho styl, určitě se nám později rozevře nějaký trojúhelník. Třeba S-MB-K... Necháme se překvapit.

31.5.19 13:24 v diskusi 0 / 0

*184**180**114*

31.5.19 09:44 v diskusi 1 / 0

A hlavně tam nejezdi MHD, jen tak tam mlátí cestující. Navíc Komeťačka...

v reakci na
arnasea arnasea
31.5.19 08:28 v diskusi 6 / 0

Velmi přesně vystiženo. Ještě bych k tomu přidal i ty stupidní názory některých pisálků o jeho špatné formě (bohužel i od některých místních přispívatelů) z důvodu pozdního naskočení do sezóny. Proboha vždyť on do toho absolutně nesmyslného flastru udělal v 17 zápasech 18 bodů! Tak špatnou formu by asi chtěl mít kde jaký player...

Za mně do osudného špílu v Rusákově hrál tak, jak jsme v základní části byli u něj zvyklí. Jasný nadprůměr v ELH.

v reakci na
Kyzlink Kyzlink
30.5.19 10:10 v diskusi 2 / 0

Zatím to Špeny sám oficiálně nikde nepotvrdil. Sám na vlastní uši jsem jej slyšel na repre v Brně, že se rozhodne až v červnu (ne jenom, že to oznámí). Teď je ještě květen a nevím, od koho by ten bulvární sport tuto informaci vydojil. Kdyby by byl již definitivně rozhodnut, tak to přece oznámí sám. Proč by s tím měl dělat nějaký drahoty? Nemá k tomu absolutně žádný důvod.

Je možné, že to nakonec skutečně zabalí, ale momentálně jsou to akorát domněnky a spekulace. Nic víc.

v reakci na
brushed brushed
Předchozí 1 2 3 4 5 > Konec [strana: 1/5, záznamů: 143]
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace